Zadbaj o pozytywny wizerunek swojej marki w Internecie
Pozytywny wizerunek jest kluczową kwestią, która pozwala w zbudowaniu przewagi konkurencyjnej. Obecnie, dzięki możliwościom Internetu, firmy mają dużą sposobność, aby wpływać na to, jak postrzegana będzie firma. Najważniejsze jest odpowiednie zaplanowanie działań, które pomoże w dotarciu do potencjalnych klientów. Firma, która cieszy się pozytywnym wizerunkiem w Internecie jest w stanie sprzedać i zarobić więcej!
W jaki sposób możemy pomóc zbudować wizerunek marki?
Strona www
Strona internetowa jest podstawowym narzędziem, które pozwoli ci zbudować zainteresowanie wokół twojej oferty. Obecnie bardzo szeroka grupa konsumentów wykorzystuje Internet do tego, by uzyskać informację o danej firmie oraz jej usługach lub produktach. Na tej podstawie podejmują oni swoje decyzje zakupowe.
TECHNETIUM jest Agencją, która specjalizuje się w projektowaniu stron atrakcyjnych wizualnie i przyjaznych w użytkowaniu. Nowoczesna szata graficzna w połączeniu z przejrzystym układem elementów oraz intuicyjną nawigacją sprawi, że twoi odbiorcy będą mogli zapoznać się z ofertą.
Pozycja w wyszukiwarce
Wiesz już, że twoi klienci przed zakupem dużo informacji pozyskują z sieci. Narzędziem, które wykorzystują do tego celu najczęściej jest wyszukiwarka Google, do której kierują swoje zapytania. Jeśli oferujesz do sprzedaży meble z drewna, a po wpisaniu tej frazy w pole wyszukiwarki twojej strony nie ma w czołowych wynikach, ani nawet na pierwszej stronie, musisz to zmienić. Twoi potencjalni klienci zainteresowani będą jedynie kilkoma pierwszymi, czołowymi pozycjami. Nie tylko dlatego, że nie musza daleko szukać, ale również dlatego, że czołowe firmy są postrzegane jako wiarygodne. Pozycjonowanie jest dla nas codziennością i jesteśmy w stanie sprawić, ze twoja strona znajdzie się nawet na pierwszej pozycji w odpowiedzi na określone frazy.
SEO PR
Nie tylko strona internetowa jest dla wielu klientów źródłem wiedzy o twojej firmie. To, co znajduje się na zewnętrznych serwisach oraz opinie na forach dyskusyjnych również wpływa na to, jak postrzegają cię odbiorcy. Artykuły, przestawiające twoją firmę jako eksperta oraz opinie zadowolonych klientów są w stanie przekonać odbiorcę do skorzystania z twojej oferty.
SEO PR realizowany przez nasza agencję polega na pozycjonowaniu dostępnych treści zawierających informacje na temat twojej marki oraz tworzeniu nowych. Dzięki temu twoi potencjalni klienci natrafią w internecie na pozytywne informacje na temat twojej marki i w taki też sposób będą ją postrzegać.
Marketing szeptany
Dużym wsparciem dla kreowania pozytywnego wizerunku twojej marki mogą być działania podejmowane w ramach marketingu szeptanego. To sposób promowania firmy w sieci, który z założenia nie ma przypominać jawnej reklamy, lecz spontaniczną reakcję internauty. Wywołanie dyskusji wokół Twojej marki lub jej konkretnych produktów/usług pozwoli nie tylko zwiększyć zainteresowanie nimi, ale również zyskać większe zaufanie odbiorców. To także znakomite narzędzie wspierające pozycjonowanie.
Blog
Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najskuteczniejszych sposobów na kształtowanie wizerunku w sieci. Dzięki temu narzędziu można zbudować i podtrzymywać relacje z klientami. Poprzez regularną publikację postów, które zawierają wartościowe i przydatne dla użytkowników informacje, można zgromadzić stałe grono czytelników.
Google Ads
W oczekiwaniu na efekty z podjętych działań w ramach pozycjonowania czy marketingu szeptanego należy zaczekać. W tym czasie warto zdecydować się na kampanię Google Ads, która nie wymaga długiego oczekiwania na rezultaty. Dzięki niej linki sponsorowane kierujące do twojej witryny będą wyświetlane tuż nad wynikami organicznymi, dzięki czemu odbiorcy ich nie przeoczą. Kampanię można rozpocząć natychmiast, a wzrost statystyk zaobserwujesz niemal od razu po jej uruchomieniu.
Landing page
Landing page to strona, która pojawia się po tym, gdy użytkownik kliknie w banner reklamowy. Zaletą takiej strony jest prosty układ, bez menu oraz zakładek, dzięki czemu uwaga użytkownika zostaje skierowana na konkretną czynność, którą powinien wykonać. Może to być zapis na newsletter, zakup produktu, czy pobranie e-booka. Strony typu landing page, które tworzymy w TECHNETIUM powstają w oparciu o identyfikację wizualną marki, dlatego budują spójny wizerunek i skojarzenia. W ten twoja firma może zrealizować nie tylko główny cel takiej strony, ale również zwiększyć swoją rozpoznawalność.
Dlaczego warto dbać o pozytywny wizerunek marki w Internecie?
- Pozytywny wizerunek zwiększa poziom zaufania klientów do firmy.
- Dzięki naszym działaniom kształtującym wizerunek, marka staje się bardziej rozpoznawalna wśród internautów.
- Firma, która cieszy się pozytywnym wizerunkiem jest w stanie pozyskać większą liczbę klientów i zwiększyć swoją sprzedaż.