E-commerce to jeden z najbardziej konkurencyjnych sektorów w gospodarce, dlatego jeśli chcesz wyróżnić się pośród konkurencji, konieczna staje się inwestycja w nowoczesne rozwiązania e-marketingowe. Do najważniejszych i najczęściej rekomendowanych działań promocyjnych należy pozycjonowanie sklepu internetowego. Widoczność w wyszukiwarce jest bardzo istotnym aspektem obecności serwisów e-commerce w internecie i może w realny sposób przełożyć się na na większe zyski.
Jak skutecznie wypozycjonować sklep internetowy, by osiągnął on wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania ?
Pozycjonowanie e-sklepu obejmuje wiele działań. Pozycjonując sklep internetowy skupiamy się na frazach kluczowych związanych z kategoriami produktów oraz samymi produktami. Połączenie pozycjonowania fraz z długiego ogona oraz fraz ogólnych związanych z kategoriami produktowymi to skuteczne rozwiązanie w zakresie promocji, któremu wiele sklepów internetowych zawdzięcza sukces. Dzięki wykorzystaniu wielowyrazowych fraz „long tail” e-sklep zyskuje widoczność na dużą ilość rozbudowanych zapytań. Efektem tego jest wzrost ruchu i dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Wykorzystanie precyzyjnych, szczegółowych fraz wielowyrazowych przekłada się także na zwiększenie konwersji. Synergia działań SEO w sklepie internetowym sprawia, że jest on łatwy do odnalezienia w sieci, więc z czasem rośnie jego popularność i więcej osób dokonuje w nim zakupów.
Istotnym elementem pozycjonowania sklepu jest szczegółowa analiza jego budowy i działania pod kątem SEO. Sprawdzamy serwis pod kątem technicznym, analizujemy jego kod, strukturę, szybkość ładowania i cały szereg innych elementów, które mają wpływ na widoczność w wynikach wyszukiwania. Eliminujemy problemy, które mogą blokować uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania oraz wdrażamy optymalizację.
Bardzo ważna dla właściwego pozycjonowania sklepu online jest również jego treść. Z tego względu sprawdzamy pod kątem jakości i oryginalności wszystkie zamieszczone na stronie treści, a następnie przygotowujemy wartościowe opisy dla kategorii i produktów, które w rezultacie podniosą wartość serwisu w ocenie wyszukiwarki.
Ponadto pozyskujemy wysokiej jakości linki przychodzące do serwisów naszych Klientów. Nie korzystamy z najbardziej ryzykownych metod pozyskiwania linków takich jak SWL.
Korzyści pozycjonowania sklepu internetowego:
Etapy współpracy w zakresie pozycjonowania e-sklepów
Nie wiesz jak zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego? Powierz to zadanie profesjonalistom! Pokażemy Ci jak reklamować sklep internetowy i pomożemy osiągnąć sukces w sprzedaży online.
Współpraca z nami obejmuje etapy takie jak:
Zakupy w Internecie nigdy nie cieszyły się tak dużą popularnością, co obecnie. Trend ten przyczynił się do powstania dużej ilości sklepów online, co sprawiło, że sektor e-commerce stał się bardzo konkurencyjny. Aby biznes w tej branży generował oczekiwane zyski, trzeba wykazać się dużą skutecznością w pozyskiwaniu nowych klientów. Firmom, które prowadzą własny sklep internetowy zaleca się pozycjonowanie. Dobra widoczność sklepu w wyszukiwarce sprawia, że jest on częściej odwiedzany przez użytkowników, w tym potencjalnych klientów, którzy mogą w nim dokonać zakupu.
Nawet 50% transakcji w sklepach internetowych odbywa się na wskutek ruchu organicznego. Aby liczba wartościowych odwiedzin wzrosła, sklep musi zajmować wysoką pozycję w wyszukiwarce.
Pozycjonowanie sklepu on-line to wieloetapowy i czasochłonny proces. Wymaga dużej wiedzy i odpowiednich narzędzi, dlatego warto powierzyć to zadanie profesjonalistom. W TECHNETIUM możemy pomóc twojej platformie sprzedażowej osiągnąć czołowe pozycje w odniesieniu na dane słowa kluczowe.
Proces pozycjonowania rozpoczynamy od przeprowadzenia działań optymalizacyjnych. Analizujemy budowę serwisu oraz poprawność jego działania. Sprawdzamy takie elementy jak kod, nawigacja, szybkość ładowania, treści i inne. Dzięki temu jesteśmy w stanie wykryć błędy, które pogarszają jakość sklepu internetowego. Następnie możemy je naprawić lub usunąć. Optymalizacja sklepu pozwala zwiększyć skuteczność przyszłych działań w ramach pozycjonowania, jak również innych kampanii marketingowych.
Specjalizujemy się w tworzeniu treści, które pomagają w poprawie widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania. Tworzymy opisy produktów i kategorii oraz inne teksty, dzięki którym sklep jest postrzegany przez wyszukiwarkę jako wartościowy. Większe zaufanie Google do danej witryny przekłada się bezpośrednio na jej wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo, tworzone przez nas teksty służą klientom, dostarczając im wiedzy o danych produktach, ich zaletach i sposobie użytkowania. Opisy zawierają również frazy kluczowe, które pozwalają generować wartościowy ruch z w wyszukiwarki.
Pozyskujemy wartościowe linki z zaufanych źródeł. Dzięki temu pozycja sklepu w wyszukiwarce ulega poprawie. Realizujemy przemyślaną strategię pozyskiwania linków, która jest zawsze dostosowana indywidualnie do potrzeb klienta. Linkujemy wyłącznie z wartościowych serwisów o wysokiej jakości, dzięki czemu zapewniamy skuteczność i przestrzegamy wytycznych Google.