NOWA LOKALIZACJA BIURA UL.GOŹDZIKOWA 14A
ZALESIE, RZESZÓW
Za pomarańczowo ?

Rozwiązania dla Nieruchomości (systemy CRM, ERP, strony, wizualizacje 3D)

 

Osoby szukające mieszkania bez względu na wiek zanim zdecydują się na jego obejrzenie osobiście szukają go poprzez strony internetowe. Dlatego tak ważne jest aby developer w atrakcyjny sposób zaprezentował siebie przy tym nieoficjalnym pierwszym kontakcie z potencjalnym klientem. Oprawa wizualna, prostota i łatwość obsługi, czas na znalezienie potrzebnych informacji ma znaczenie. Dlatego projektując strony oraz powiązując z nimi systemy do obsługi konkretnych funkcjonalności właśnie na te aspekty zwracamy szczególną wagę.

 

 

Korzyści dla firmy:

 


 

 

 

 

 

Nowy wizerunek, zapewni waszym Klientom:

 


 

 

Wizualizator 3D:

 


 

Narzędzie, które ułatwi użytkownikowi znalezienie wymarzonego mieszkania i dodatkowo je zwizualizuje

 

 

 

 Kompleksowe zarządzanie firmą CRM:

 


 

Wielofunkcyjne narzędzie do zarzadzania biurem, całą administracją gdzie klienci i wszelkie dane oraz dokumentacja z nimi związana są  dostępne online. W każdej chili szybko można je znaleźć czy wydrukować odpowiednią umowę. Pracownicy nie musza też pamiętać o terminach związanych z kolejnymi etapami związanymi z procesem oddania mieszkań.

 

 

Lista "to do"

Pierwszym modułem, który widzimy po zalogowaniu się do systemu to powiadomienia przypisane do nas mi. terminy podpisania umów. Zadania w prosty sposób możemy usunąć bądź szybko w obrębie narzędzia przenieść się w odpowiednie miejsce. W bocznym menu kontekstowym w zależności od potrzeby możemy umieścić szybki dostęp do najczęściej używanych modułów.

 

 

 

Dokumenty

Dzięki niemu możemy zaradzać korespondencją dla mieszkańców zarówno papierową jak i elektroniczną. Możemy tworzyć dowolny rodzaj pism, dzięki szablonom znacznie przyspieszymy proces  powstawania kolejnych dokumentów czy mailingów. W każdej chwili możemy dokument wygenerować w formacie PDF i wydrukować. W pismach i mailingu (masowych) możemy zawrzeć dane mieszkańców zawężając grupę docelową do konkretnego budynku czy klatki. Dzięki filtrom nawet przy większej ilości możemy tworzonych dokumentów szybko znajdziemy potrzebne dane.

 

 

Umowy

System pozwala w czasie rzeczywistym wygenerować umowę, po uprzednim uzupełnieniu danych klienta. Jedyne co trzeba zrobić to jednorazowo wprowadzić każdą umowę. Dzięki temu cała dokumentacja tycząca się danego klienta zapisywana jest bezpośrednio na serwerze, w każdej chwili można szybko i łatwo dzięki odpowiednim filtrom znaleźć potrzebny dokument. System umożliwia wprowadzenie oraz edycję danych potrzebnych do umów. Do umów można dodawać kolejne paragrafy lub notatki z nią związane, jeżeli zajdzie potrzeba jeden dokument może być generowany na bazie drugiego. Generowanie PDF-ów to standard dla systemu.

 

 

 

Asortyment

Odpowiada za wszelkie potrzebne informacje na temat mieszkań, lokali handlowych, komórek lokatorskich czy miejsc postojowych. Dane zawarte z module mogą być synchronizowane z bazą mieszkań dodanym za pomocą CMS-a (strona internetowa), tak aby nie tracić czasu na ponowne wprowadzanie pomieszczeń. Szybki podgląd i szybka rezerwacja ułatwiom pracownikom rozmowę z klientem. Filtry pomogą znaleźć właściwe mieszkanie.

 

 

Klienci

To miejsce w którym znajdują sie wszelkie informacje na temat procesowanych klientów jak i lokatorów. W widoku listy widzimy status względem pomieszczenia np. kupione, zarezerwowane etc. Aby ułatwić wprowadzanie archiwalnych danych moduł posiada funkcje importu danych, wystary uzupełnić odpowiednio wcześniej przygotowany plik .xls z odpowiednimi nazwami kolumn. Jak zwykle filry ułatwia nam zarządzanie klientmi. Dobrze jest również mieć w jednym miejscu informacje na temat podwykonawców, w tym module zapisujemy również i te informacje.

 

 

Raportowanie

W prowadzniu firmy ważna jest kontrola kosztów i przychodów, ważne jest kontrolowanie samego siebie jak i pracowników. Raportowanie wyników sprzedażowych czy nawet prognoza to dane które mogą pojawiać się w narzędziu dla ludzi z odpowienimi uprawnieniami. Generowanie raportów to również przydatna funkcja, zawsze możemy wydrukowane raporty przedstawić na spotkaniach.

 

 

 

Konfiguracja - panel administracyjny dla CRM-a

Tak naprawdę znajduje się tu panel do zarządzania wcześniej opisanymi modułami. Wypełniamy tutaj informacje potrzebne mi. do wprowadzania mieszkań -sami definiujemy nazwy pomieszczeń, budynków. Wprowadzamy dane firmy czy szczególne informacje które mogą ulegać zmianie mi. w umowach. Konfigurujemy, dodajemy i ustawiamy uprawnienia dla pracowników - jaki poziom dostepu mają mieć do CRM-a.

 

 

 

Dodatki

CRM może również być zintegrowany z programami księgowymi, co znacznie usprawnia przebieg dokumentów w firmie.